پرش به محتوا
خانه » لوله فولادی با پوشش Farbor

لوله فولادی با پوشش Farbor

لوله فولادی فربرکه به آن لوله کامپوزیت با اندود فلز Farbor نیز می گویند، برای اولین بار در ایران و این شرکت تولید شده است . نوع جدیدی از لوله های مقاوم در برابر سایش , و محیطهای الوده و یا اسیدی است که از فرآیند خاصی برای ترکیب انحصاری از نوعی سرامیک و لوله های فلزی استفاده می کند سرامیک برای افزایش مقاومت در برابر سایش و عمر مفید لوله.

لایه بیرونی لوله زانویی با اندود سرامیکی فولادی و لایه داخلی از سرامیک های مخصوص مقاوم در برابر سایش و مقاوم در برابر درجه حرارت بالا می باشد که هنگام گرم شدن ترک نمی خورد. در حین ساخت می توان فلنج ها، پورت های پاکسازی، درب های ضد انفجار و … را جوش داد و از روش های جوش مستقیم نیز استفاده کرد. . لوله زانویی با این نوع روکش سرامیکی از مقاومت مکانیکی خوبی برخوردار است و لایه کامپوزیت در هنگام حمل و نقل، نصب و کوبیدن ترک نمی خورد و نمی افتد.

ویژگی ها

1مقاومت در برابر سایش، در شرایط مشابه، 10-20 برابر بیشتر از لوله‌های معمولی در برابر سایش مقاوم است.

2 وزن سبک، 40٪ سبک تر از لوله های معمولی، کاهش بار تجهیزات پشتیبانی و آویز.

3صنعت منحصر به فرد برای اطمینان از اینکه سرامیک ریزش نمی کند.

4 مقاومت در برابر دمای بالا، می تواند برای مدت طولانی در دمای بالا کار کند.

5دیوارهای داخلی و خارجی صاف و جریان هوا صاف است.

6 کاهش تعمیر و نگهداری/ مقاومت در برابر سایش فوق العاده / صرفه جویی و کاهش هزینه ها وزمان نیروی کار برای تعمیرو نگهداری ک

کاربرد

لوله های Farbor مقاوم در برابر سایش به طور گسترده در صنایع مختلف، عمدتاً در سیستم های انتقال پنوماتیک، پودری، ذرات و سایر سیستم های انتقال استفاده می شود. به طور عمده در معدن، انرژی حرارتی، فولاد، سیمان، صنایع شیمیایی، زغال سنگ، باتری لیتیوم و ماشین آلات ساختمانی و سایر صنایع با سایش و پارگی جدی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *