پرش به محتوا
خانه » برای اولین بار در دنیا توسط مهندسین ایرانی تولید لوله زانویی با پوشش Farbor

برای اولین بار در دنیا توسط مهندسین ایرانی تولید لوله زانویی با پوشش Farbor

لوله زانویی دارای مزایای زیادی مانند مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر دمای بالا، پایداری شیمیایی قوی و عایق خوب است و عمدتاً در صنایع پتروشیمی، شیمیایی، دارویی، متالورژی و سایر صنایع استفاده می شود.

ویژگی ها و مزایا

1. لوله زانویی با پوشش Farbor دارای مقاومت در برابر خوردگی بالا است. از آنجایی که قطعات تولید شده با Farbor از خانواده یک ماده سرامیکی با مقاومت فشاری بالا است، می تواند به طور موثر در برابر خوردگی اسید، قلیایی، نمک و سایر رسانه های شیمیایی مقاومت کند و همچنان می تواند عملکرد خوبی را در شرایط کاری سخت مانند دمای بالا و اسید قوی و پایداری حفظ کند. .

2. زانویی با پوشش سرامیکی Farbor مقاومت سایش و سختی و استحکام بالایی دارد، به راحتی شکسته نمی‌شود، نرخ سایش پایینی دارد و مقاومت سایشی خوبی در محیط‌های سیال با سرعت بالا دارد، بنابراین برای مواردی که سایش دارند مناسب است.

3. لوله زانویی با این پوشش دارای مقاومت در برابر دمای بالا است همچنان می تواند سختی، استحکام و پایداری بالا را در دماهای بالا حفظ کند و تحت تأثیر دماهای بالا قرار نگیرد، بنابراین برای تجهیزات در شرایط دمای بالا مناسب است.

4. آرنج آن دارای ثبات شیمیایی و عایق الکتریکی رسانه های شیمیایی میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *